Modne ostatnimi czasy bluzki dla kobiet w kształcie nietoperzy sprzedają się w sklepach odzieżowych jak ciepłe bułeczki. Wykonywane na nich nadruki przyciągają zatem wzrok przechodniów i zadowolonych właścicielek, które podświadomie zapamiętują nazwę, która tam widnieje. Wspomniane kobiety to druga najtrafniejsza grupa docelowa w przypadku ubrań i marketingu. Wracając do rzeczy, odzież reklamowa nie musi w końcu być kojarzona ze swoją funkcją, jedynie ma pobudzać procesy myślowe mózgu człowieka. Popularne obecnie czapki dla chłopców i mężczyzn typu fullcap, to kolejny modny nośnik reklamy. Firma produkująca je dorabia się milionów na samej swojej marce, notując przy tym zadowolenie użytkowników czapek. Koszulki z wielkimi nadrukami na całym przodzie i dodatkowym sloganem na plecach także nigdy nie wychodzą z mody i są uważane za takie na czasie. Przez to nigdy nie przestaną wieść prymu nie tylko jako szyk mody, ale także jako odzież reklamowa.
Z innej beczki, produkty rozdawane w ramach promocji klientom przez różne firmy, czy noszone przez pracowników poszczególnych przedsiębiorstw, które posiadają nadrukowane logo placówki, to także odzież produkowana w celach reklamowych. Twórcy tych ubrań starają się podążać za trendami odzieży „cywilnej”, żeby przyciągać klientów do oferty przedsiębiorstw inwestujących w gadżety reklamowe.