Słodycze reklamowe z nadrukiem w marketingu sklepów odzieżowych

Słodycze reklamowe
Słodycze reklamowe

Czy współcześnie można wyobrazić sobie przedsiębiorstwo, które nie musi się reklamować, a mimo to wciąż pozyskuje nowych klientów? Teoretycznie jest to możliwe, ale w praktyce jest bardzo mało prawdopodobne. W praktyce wszystkie firmy muszą prowadzić działania o charakterze marketingowym, oczywiście dostosowane do ich branży, dochodów, możliwości logistycznych i potrzeb. Działania takie mogą obejmować m. in. wręczanie klientom różnego rodzaju podarunków, np. w formie gadżetów reklamowych. Oczywiście na dystrybucję takich gadżetów stać tylko największe przedsiębiorstwa. Należą do nich większe sklepy odzieżowe. W swoim marketingu wykorzystują one siłę oddziaływania gadżetów reklamowych bardzo ochoczo.

Dla przykładu można podać słodycze reklamowe z nadrukiem. Ów nadruk jest elementem niezbędnym, aby gadżet był elegancki i atrakcyjny wizualnie, ponadto, aby reklama odbywała się za jego pomocą przez cały czas. Nadruk zawiera często logo firmy i jej nazwę, a w przypadku sklepów odzieżowych może zawierać także hasło reklamowe oraz inne treści. Wszystko zależy od tego, ile miejsca pozostaje na danym gadżecie. Nie powinno też na nadruku zabraknąć motywów graficznych.

Ważna jest także kwestia dystrybucji. Otóż sklepy z odzieżą mogą rozdawać słodycze reklamowe z nadrukiem na terenie samego sklepu. Tutaj jest kilka wariantów, których wybór zależy od możliwości finansowych sklepu oraz od celów danej akcji promocyjnej. Te warianty są następujące: upominek otrzymuje każdy, kto wejdzie do sklepu, dostaje go tylko ten, kto zrobił tu zakupy, albo też tylko ten, to wydał odpowiednio wysoką kwotę, albo też kupił konkretny produkt (element odzieży) objęty promocją.

Poza tym jest także możliwość rozdawania prezentów przechodniom na ulicach. Słodycze reklamowe z nadrukiem nadają się na prezent dla tych, którzy jak dotąd nie korzystali z usług danego sklepu albo też sklep nie ma o nich takiej informacji. Przypadkowi przechodnie w różnych punktach miast są bowiem potencjalnymi klientami, którzy, po otrzymaniu podarunku, mogą zainteresować się bardzo danym sklepem odzieżowym.